Бахаулла народився в Тегерані в 1817 році. Два століття потому день Його народження святкується по всьому світу разом з різдвом предтечі Його Одкровення, Баба, який народився в 1819 році в день, що передував дню народження Бахаулли за календарем, який застосовувався в Персії. Бахаї і їх друзі відзначають ці Два Святих Різдва як одне щорічне свято, під час якого вони згадують тісно переплетені між собою життя і місії цих двох Божественних Світил.

Подвійне Святе Різдво (так бахаї називають святкування Днів народження двох засновників своєї релігії - Баба і Багаулли) в 2018 році випадає на 9 і 10 листопада. Цього року святкування відбувається в період між двома двохсотлітніми ювілеями з дня Їх народження. У минулому (2017) році весь світ бахаї відзначав першу з 200-річних роковин - ювілей з Дня народження Бахаулли, а в наступному (2019 року) буде відзначатися Двохсотріччя з Дня народження Баба, який на 2 роки молодший Бахаулли.

За календарем Баді, прийнятому у бахаї, дати Святих днів щороку змінюються відповідно до часу настання Навруза, точний час якого визначається астрономічно. Тепер ці два Дні народження завжди йдуть один за іншим. У 2018 році - це 9-10 листопада. У наступному (2019) році вони випадають на 29-30 жовтня. У Кітаб-і-Агдас, Священній книзі Віри Бахаї, Бахаулла описує ці два Святих дня як один в очах Бога.

Під час святкувань бахаї відзначають не просто день подвійного Різдва Баба і Бахаулли, вони святкують народження двох Явителей Бога, які ознаменували народження нової ери, нового світового порядку в історії всього людства. Саме завдяки цим двом богообраним Особистостям була створена нова релігія, що говорить про єдність релігій і всього людства. Це свято початку нової дивовижної епохи зрілості людства, в основі якої стоять дві великі Особистості - Баб і Бахаулла.

Бахаї розглядають ці Святі дні як особливу можливість, коли друзі можуть встановлювати контакт з якомога більш широкими верствами суспільства і з усіма тими, з ким у них є зв'язок, - будь то через сімейні узи або спільний інтерес, професію або навчання, сусідські відносини або просто випадкове знайомство - щоб всі могли зрадіти від того, що два століття тому з'явився Той, Хто був Носієм нового Послання для людства.

При проведенні святкових заходів на відзначення двох річниць в численних місцевостях по всьому світу, як в сільських умовах, так і в міських центрах, друзі знаходять творчі шляхи, щоб віддати шану Подвійному Богоявленню, про Чиї життя і священні місії згадують під час святкувань. На національному рівні проводяться зустрічі, на які запрошуються офіційні особи і відомі люди, що підтримують відносини з Вірою. Святкування охоплюють обидва дня Подвійного Різдва і події можуть тривати протягом двох повних днів. Паломники, відвідувачі і персонал, що в цей благословенний час знаходяться на Святій Землі, відзначають ці Святі дні у Всесвітньому Центрі Бахаї, що знаходиться в Хайфі (Ізраїль).

В ході цих святкувань бахаї намагаються донести відчуття значущості для людства того, що ці два Світила зійшли одне за іншим на горизонті світу. Це проявляється в різних художніх і культурних творах, в тому числі в піснях, аудіовізуальних матеріалах, публікаціях і книгах. Зусилля друзів при підготовці до широкомасштабних святкувань, які є одночасно піднесеним і шанобливим, викликають жвавий інтерес і здивування багатьох людей, які ще, можливо, не знайомі з іменами Баба і Бахаулли. Однак справжню перетворюючу міць Віри друзі намагаються донести до людей особистим життям, демонструючи те, яким чином їх поклоніння і значуще служіння повсюдно вплітаються в тканину колективного життя, в рамках якого будь-хто може розрізнити живлячий вплив божественного Вчення, принесеного Богоявленням, і пронизує всі благородні починання друзів.

Віра Бахаї почалася з місії, довіреної Богом двом Божественним Посланникам - Бабу і Бахауллі. Баб проголосив, що людство стоїть на порозі нової ери. Його місія, що тривала всього лише шість років, полягала в тому, щоб підготувати шлях для приходу Бахаулли - Богоявлення, Яке покладе початок епосі миру і справедливості, обіцяної в усіх світових релігіях.

Сьогодні характерна єдність заснованої Ними Віри виникає з ясних вказівок, даних Бахауллою, які забезпечують спадкоємність керівництва після Його вознесіння. Ця лінія спадкоємності, яку бахаї називають Заповітом, перейшла від Бахаулли до Його Сина Абдул-Баха, а потім від Абдул-Баха до Його онука Шогі Еффенді і до Всесвітнього Дому Справедливості, запропонованому Багауллою. Бахаї визнають божественні повноваження Баба і Бахаулли і їх призначених наступників.

У тисячах місцевостей по всьому світу вчення віри бахаї надихає окремих людей і цілі громади в міру того, як вони прагнуть покращувати своє життя і робити внесок в просування цивілізації.

У вченні бахаї зачіпаються такі важливі теми, як єдність Бога і релігії, єдність людства і відмова від забобонів, шляхетність, властива людині, поступальне одкровення релігійної істини, розвиток духовних якостей, нероздільність поклоніння і служіння, рівноправ'я чоловіка і жінки, гармонія між релігією і наукою, центральна роль справедливості в усіх областях людської діяльності, важливість освіти і динаміка взаємин, які повинні з'єднувати людей, громади та інститути в міру просування людства до своєї колективної зрілості.

Відчуття загального досвіду та глобальної солідарності, що виникає від великої кількості радісних зустрічей, наповнених душевним теплом і сяйвом сердець, проводиться в короткий проміжок часу і в величезній різноманітності місць, на які збираються разом душі, що вже розрізнили безсмертну велич тих божественних Осіб, що призвели в рух нестримний процес індивідуальних і суспільних змін, залишають в душі кожної людини почуття наснаги і впевненості у світлому майбутньому, яке вже почали будувати бахаї і яке передбачено у всіх Божественних Ученнях.

Про велич цього «незрівнянного Дня», принесеного Бахауллою, свідчить той факт, що його настання було оголошено двома Богоявленнями, чиї Дні Народження «визнані як одне в розумінні Бога». У Своїй особистості і в тому розриві з існуючим порядком, який викликало Його Одкровення, святий Баб став відповіддю на молитви і пристрасні благання тих поколінь, які очікували Того, хто був передбачений у всіх Святих Писаннях. З Його пришестям вічна Віра Бога оновилася і з незвичайною швидкістю отримала нові сили. Незважаючи на це, вже в самому титулі, який Він вибрав для Себе, Він вказав на те, що був вратами для більш великого Одкровення, в якому, за словами Шогі Еффенді, «Він вважав Себе смиренним Предтечею». Починання бахаї по всьому світу, спрямовані на просування Справи, викликають в пам'яті заклик Баба, ясно виголошений в Його Священній книзі Байан: «Добре, коли людина звертає свій погляд до Порядку Бахаулли і підносить подяки своєму Господу».