distinctive role teachers light times crises 00

Світлина зроблена до поточної кризи у галузі охорони здоров'я. Заняття в школі, натхненної вченням бахаї, в Бангі, Центральноафриканська Республіка. «Ці школи створюються зусиллями місцевих жителів - батьків і вчителів - з надання дітям освіти на високому рівні, що об'єднує академічні та духовні елементи, а також виховання, що сприяє прогресу суспільства», - каже Юдікаель Моколе з Фонду Нахід і Хушанг Ахдіе, що підтримує громадські школи в Центральноафриканській Республіці.

Бангі, Центральноафриканська Республіка - Обмежена доступність Інтернету в декількох регіонах світу не завадила деяким педагогам продовжити викладання. Громадські школи, натхненні бахаї, знайшли творчі шляхи адаптації до існуючих обставин і задоволення освітніх потреб своїх учнів.

«Ці школи створюються зусиллями місцевих мешканців - батьків і вчителів - з надання дітям освіти на високому рівні, що об'єднує академічні та духовні елементи, а також виховання, яке сприяє прогресу суспільства, - каже Юдікаель Моколо з Фонду Нахід і Хушанг Ахдіе, що підтримує громадські школи в Центральноафриканській Республіці. - Вони тісно пов'язані з життям суспільства і є важливими інститутами, що допомагають людям справлятися з важкими обставинами».

Клемент Фейзуре, директор організації, натхненної бахаї, додає: «Громада відчуває, що школа належить їй. Наша організація допомагає в розвитку потенціалу викладання і управління, але члени громади мають право власності на управління, ресурси і освітню програму. Вони продовжували нести свою відповідальність за школу в цей складний кризовий час».

distinctive role teachers light times crises 06

Учні громадської школи в Бангі, Центральноафриканська Республіка, вчаться на дому. «Децентралізований підхід відкрив несподівані можливості, - ділиться пан Моколе. - Він дав нам можливість допомогти батькам поліпшити розуміння освітніх принципів і навичок, що дуже цінно, тому що домашне середовище є первинною для навчання дітей».

В даний час заняття проводяться в будинках батьків з обмеженою кількістю дітей, відповідно до діючих в країні заходів охорони здоров'я. Додаткові вчителя-волонтери проходять підготовку для того, щоб в кожній невеликій групі сімей був хтось, хто міг би допомогти учням в їх письмовій, читацькій та арифметичній діяльності, а також для проведення уроків на духовні теми.

«Децентралізований підхід відкрив несподівані можливості, - ділиться пан Моколо. - Він дав нам можливість допомогти батькам поліпшити розуміння освітніх принципів і навичок, що дуже цінно, тому що домашнє середовище є первинним для навчання дітей».

distinctive role teachers light times crises 03

Батьки з дітьми, залучені в громадських школах, натхненні бахаї, в регіоні Північна Суматра в Індонезії, де очні заняття довелося призупинити. Вчителі громадських шкіл в країні ходять по домівках своїх учнів, щоб приносити та збирати домашні завдання.

Принцип бахаї, який лежить в основі цих шкіл, полягає в тому, що місцеві громади можуть бути головними учасниками процесу виховання своїх дітей. Володіючи почуттям причетності, громади взяли на себе зобов'язання підтримувати освітні програми під час пандемії, дотримуючись заходів безпеки, прийнятих їх урядами. В Індонезії, де очні уроки були припинені, вчителі общинних шкіл ходили по домівках своїх учнів, щоб приносити і збирати домашні завдання.

В інших місцях сім'ї об'єднали свої ресурси для допомоги вчителям, щоб громадські школи могли продовжувати працювати в період економічних труднощів. Так, в Малаві батьки надають вчителям продукцію своїх ферм. Деякі сім'ї працювали на ділянках вчителів, поки ті зайняті своїми заняттями.

«Оскільки саме батьки в громаді вибирають людей, які служать учителями для їхніх дітей, між ними з самого початку існує довіра, - говорить Ендрю Нлейн, національний координатор общинних шкіл Фонду Бамбіно в Малаві. - Ось чому в ситуації, що склалася, вони хочуть продовжувати підтримувати вчителів».

distinctive role teachers light times crises 01

Вчителі в громадській школі в Лангатхеле, Маніпур, Індія, роздають шкільні завдання батькам, щоб ті виконували їх вдома з дітьми в якості запобіжного заходу під час кризи в галузі охорони здоров'я.

У Кальчіні, Західна Бенгалія, Індія, довірчі стосунки між батьками і вчителями таких шкіл також виходять за рамки класної роботи. Коли організація розшукувала волонтерів для роздачі продовольства в селі, жителі попросили вчителів общинних шкіл допомогти, сказавши, що вони будуть справедливо розподіляти припаси.

В іншому регіоні країни Мачасана Койджам, що працює в общинній школі в Лангател, Маніпур, каже:

«Вчення бахаї говорить нам, що один з найважливіших видів служіння, яке ми можемо виконувати, - це освіта дітей. Батькам відомо, на які жертви йдуть вчителя, особливо зараз, для навчання дітей наукам, а також духовних знань для здобуття гарного характеру, для того, щоб вони могли стати світлом для всього світу».

Джерело - news.bahai.org

View the embedded image gallery online at:
https://bahai.cv.ua/news/647-bwns-1435.html#sigProIdb00fc81046